loading...
مدیریت
typ بازدید : 32 جمعه 07 مرداد 1401 نظرات (0)

مردم اغلب در مورد تمایل به بهبود برند شخصی خود صحبت می کنند. شما بدون شک می دانید که برند تجاری چیست – هر زمان که در مورد بازاریابی تأثیرگذار بحث می کنیم، ما مرتباً به برندها اشاره می کنیم. اما احتمالاً خودتان زیاد به داشتن یک برند فکر نمی کنید. ایده "برندسازی شخصی" برای اکثر مردم غیرعادی است.

اما در این عصر آنلاین، که چیزهای خوب و بد، برای همیشه در اینترنت باقی می‌مانند، برندسازی شخصی را می‌توان مهم‌تر از همیشه در نظر گرفت. آیا تا به حال نام خود را در گوگل جستجو کرده اید؟ بدیهی است که ممکن است متوجه شوید که دیگران نام شما را به اشتراک می گذارند.

قالب برای برندسازی شخصی چگونه است؟

ما در ادامه این مقاله قصد داریم چند نمونه از برندسازی شخصی را به شما ارائه دهیم، اما در حال حاضر، بیایید اصول اولیه برندسازی شخصی را پوشش دهیم:

  1. 1. توسعه یک پلت فرم

شما نمی توانید برند شخصی خود را بدون پلتفرم تبلیغ کنید. نحوه نشان دادن خود به شما بستگی دارد. ممکن است به وب‌سایتی نیاز داشته باشید که شامل نام شما، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی باشد که در آن بتوانید با طرفداران تعامل داشته باشید، و راه‌حل‌های دیگری که برای بازاریابی خود استفاده می‌کنید.

  1. 2. تمرکز بر نقاط قوت و ارزش

مانند بازاریابی یک کسب و کار، بازاریابی خود با درک نقاط قوت شخصی شما آغاز می شود. به این فکر کنید که چه چیزی شما را با میلیون ها نفر دیگر در این دنیای بزرگ متفاوت می کند.

  1. 3. مرجع شدن

وقتی نقاط قوت و ارزش خود را فهمیدید، آنها را کامل کنید. بیشتر بیاموزید، رشد کنید و جذب کنید تا بتوانید دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اقتدار خود را از طریق ویدئوها، پست های وبلاگ و رسانه های اجتماعی – چه آنلاین و چه آفلاین – نشان دهید.

  1. 4. اولویت های خود را تعیین کنید

هدف از برندسازی این است که شما را به سمت یک هدف تعیین شده سوق دهد. در مورد برندسازی کسب و کار، این هدف معمولاً ایجاد پیروان وفادار مشتریان، فروش بیشتر و افزایش سود است. وقتی می خواهید از خود بپرسید "برندسازی شخصی چیست؟" باید به اهداف و جاه طلبی هایی که می خواهید برسید فکر کنید. تعیین اولویت ها، اقدامات و تصمیمات شما را در هنگام ساختن برندتان هدایت می کند.

  1. 5. خود بودن

می دانیم که این چیزی شبیه چیزی است که در یک پوستر انگیزشی مشاهده می کنید، اما یکی از مهم ترین عناصر برندسازی شخصی این است که شما باید «خودتان باشید». در زمینه های دیگر برندسازی، ممکن است بررسی کنید که افراد دیگر برای الهام گرفتن چه می کنند. با این حال، در برندسازی شخصی، مجبور نیستید از جمعیت پیروی کنید. در واقع، هر چه بیشتر به منحصر به فرد بودن خود توجه کنید، احتمالاً موفق تر خواهید بود.

پس از کمی تحقیق و طوفان فکری، باید آماده طراحی شخصیت خود برای برند خود باشید. مانند شخصیت های تجاری، شخصیت برند شخصی شما به شما کمک می کند تا عناصر منحصر به فرد برند خود را درک کرده و حتی بازاریابی کنید. شما می توانید شخصیت خود را با استفاده از:

شناسایی شخصیت خود: جذابیت عاطفی در محیط امروزی اهمیت دارد. دریابید که شخصیت شما چیست و مردم چگونه می توانند از نظر عاطفی با شما ارتباط برقرار کنند. شاید حس شوخ طبعی بدی دارید، فوق العاده سازماندهی شده اید یا حس جذابی از اراده دارید.

توصیف خودت: تو کی هستی؟ پاسخ به این سوال می تواند بسیار سخت تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. با این حال، وقتی نوبت به ساختن برند شخصی شما می رسد، باید از خود بپرسید که چه کار می کنید و چرا مردم شما را دوست دارند.

شناسایی ارزش خود: در نهایت، چه چیزی می توانید به مردم بدهید که دیگران نمی توانند؟ چه چیزی شما را این قدر خاص می کند؟ باید چیزی در شما وجود داشته باشد که شما را از جمعیت متمایز کند.

نمونه های برندسازی شخصی برای یادگیری از…

پیدا کردن تعریف برند شخصی خود به معنای یافتن پلتفرم، فرصت و مزیتی است که برای متمایز کردن خود در جایگاه خود به آن نیاز دارید. در حالی که نکات و بهترین روش‌های مختلف برندسازی شخصی وجود دارد، زمانی که می‌خواهید کمی الهام بگیرید، شکست دادن برخی از نمونه‌های معتبر برندسازی شخصی دشوار است.

برچسب ها پرسنال برندینگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 1,199